Gómez: “Portarem la
iniciativa per a plantejar una reclamació patrimonial a l'Ajuntament d'Alzira
per a tots aquells hostalers i la resta d'entitats que així ho requerisquen.”
Alzira, 15 de març de 2013.
Així de clar valora Compromís per
Alzira la resposta que la primera autoritat ha realitzat a la seua proposta
d'habilitar una oficina de reclamacions que puga atendre al malestar creat després
de la fallida econòmica que ha suposat la celebració de la Tamborada en la
nostra ciutat els passats 8,9 i 10 de març.
Diego Gómez, portaveu municipal de
Compromís per Alzira, afirma que “si davant l'evidència del que ocorre l’Alcaldessa
nega la major i no assumeix cap responsabilitat, Compromís per Alzira portarà
la iniciativa i situant-nos junt amb els nostres veïns i veïnes”.
En aquest sentit Compromís per
Alzira realitza una convocatòria per a dijous pròxim, dia 21
de març, a les 20 hores, en el seu del BLOC síta al carrer Mare de Déu de la
Murta, 33 amb tots aquells afectats que vulguen conèixer la nostra proposta
de presentar degudament una reclamació de responsabilitat patrimonial contra
l'Ajuntament a qui considera principal causant del perjudici econòmic ocasionat
dins dels paràmetres que marca la Llei en aquests casos, demanant-los que
porten tots els documents per a justificar les despeses que han hagut de
suportar i el resultat final d'aquell cap de setmana.
Esperem que ara, amb les festes
falleres es puguen recuperar de tot el que han gastat, però en tot cas és la
nostra obligació atendre a aquesta situació amb tot el rigor i serietat que es
mereix.
Per a tots aquells que no puguen
assistir a la reunió estarem a la seua atenció al despatx del Grup Municipal de
Compromís per Alzira a l'Ajuntament en el tel.
962459076 en horari de 10 a 14 hores
i el correu electrònic compromis@alzira.es.
Compromís per Alzira
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada